štvrtok 20. októbra 2011

.od.kaz.ma.čkám.

Ak si ma niečo naučila za tých 9 rokov, tak je to byť úprimný.
Aj by som ti povedal, čo mám na srdci...
Škoda len, že som ťa ja lepšie nenaučil čo je to vedieť naslúchať.

3 komentáre:

Mačka divá povedal(a)...

je naozaj tragikomicke, ze aj ked nahodou najdes na sebe nejaku chybu, je to vlastne mne urcena vycitka.

.Tibi povedal(a)...

Ja ich na sebe nachadzam celkom dost, egocentrizmus bokom, nie vsetko sa ta tyka, tak ta do toho vzdy nezahrnam.
Ale mozem to povedat aj priamo - mrzi ma, ze ma nedokazes konfrontovat priamo a napriek faktu, ze si to chcem s tebou vyjasnit by som musel byt zas a zas len ja ten co sa doplazi za tebou a to ma nesmierne serie - paradoxne tragikomicke je, ze mi to vycitas.
Ak ocakavas ospravedlnenie, neviem ako si to predstavujes ak sa mi v dialogoch otacas chrbtom a prestavas pocuvat.

Ja povedal(a)...

:-) I love you guys!