sobota 16. marca 2013

.vy.ja.sním

Tento priestor nie je moje obľúbené miesto, moje útočisko.

Toto miesto je cintorín.
Mojich slabostí, mojich zaváhaní, mojich ľútostí, mojich pochýb, mojich zlyhaní.

Tu sa opúšťam, aby som sa znovu našiel vo svete a medzi ľuďmi,
tu sa opúšťam, aby som sám v sebe znova našiel dôvody a odpovede
a nakoniec na začiatok nové otázky.

Tak ak si myslíte, že ma poznáte... vďaka tomuto...
nemôžete ani tušiť čoho všetkého som schopný.


3 komentáre:

Eliza povedal(a)...

ja to mam tak isto na blogu, az mi je to niekedy luto, aka som tam asocialna :) ja mam rada tvoje posty ;-)

Chérie povedal(a)...

myslím si, že je dobré mať taký cintorín vlastných slabostí a zaváhaní. je to miesto kam človek uloží všetky negatíva a....potom môže pokračovať odľahčený.

Mačka divá povedal(a)...

preco mas vobec potrebu nieco vyjasnovat ? ludia ti mozu byt ukradnuti, az pride na lamanie chleba, ich obmedzenost bude tvoja vyhoda ;)