pondelok 21. októbra 2013

zlo.ži.ty

Nemyslím si.

Viem.

Že život je v princípe zložitý
Tak ako viem čo sú fakty
a čo iba pocity.

Uráža ma, keď si myslíš,
že hranice pravdy končia horizontom možností tvojej fantázie
uráža ma, keď miesto naprávania svojich chýb po.chybu.ješ čo ja žijem

Vždy budem vidieť v čistom svetle všetky farby dúhy
vždy budem ubližovať najviac sebe a odpúšťať iba druhým
tajomstvo nie je v zložitosti ale správnom uhle
kde útočia - ja neutekám a nevraciam, len uhnem.

A keď aj nie, aj keď zradím to v čo verím
zložím sa,
na zem,
potom do.kopy,
zložím ti,
slúchadlo
kríže z Golgóty
a na siedmy deň celkom nový svet
zložito
no zložím to
zlo-m-a nezloží
skôr ho rozložím
na zem, na kopy
napokon do triol
a polnoty
lebo
 nemyslím si

viem

že nie život, my sme zložití

tak buď si zlo.ži.ty
ja ostávam jednoducho zlož.i.ty

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Pekne slovne hracky :)
Eliza